Postitatud 10.04.2025

Katrin Laanemets: Holm on töötajale arengu ja eneseteostuse võlumaa

Katrin Laanemets: Holm on töötajale arengu ja eneseteostuse võlumaa

Olen Holmis kui „Alice imedemaal“, kus võimatu osutub võimalikuks. Mulle sobib muutumises olev keskkond, see on arendav ja põnev, loob võimalusi, mida tuleb vaid julgeda kasutada. Olen harjunud kiire töörütmiga, see köidab ja motiveerib mind. Ma ei kujutaks ennast tegemas tööd, mis on rahulik, raamides ja iga päev on ette plaaneritud.

Kiire kasv

Liitusin Liisi järelmaksu pakkuva Haapsalu ettevõttega veidi rohkem kui kuus aastat tagasi. Peatselt sai ettevõte pangalitsentsi ja hakkas kandma nime Holm Bank AS. Sealt edasi on toimunud tohutu areng – tiimid ja pank on kasvanud, välja on töötatud hulgaliselt uusi tooteid, arendatud efektiivseid protseduure ja kliendimugavust suurendavaid IT lahendusi, Eestile on lisandunud Läti turg, jpm. Holm on väike Eesti pank, mis mõistab Eesti inimest, pakub personaalseid lahendusi ja konkureerib julgelt suurpankadega.

Ettevõte loob arenguvõimalusi

Töötasin esmalt kaardimüügi osakonnas kliendihaldurina, kuid juba pool aastat peale tööle asumist tehti mulle ettepanek hakata osakonda juhtima. Hindasin pakutud võimalust väga - ühelt poolt oli see tunnustus, et olen lühikese ajaga suutnud osakonna teemad endale selgeks teha ja teiselt poolt motiveeris uusi nüansse õppima ja edasi arenema.

Pank arenes kiirelt, kaardimüügi osakonnaga liideti järelteeninduse üksus ning mõne aja pärast ka klienditugi. Täna olengi kaardi- ja klienditoe üksuse juht. Olen Holmile siiralt tänulik, et pank pakub esimesena arenguvõimalusi ettevõtte töötajatele ja alles seejärel otsitakse väljast uusi inimesi. Mulle meeldib mõelda, et igaüks leiab meie ettevõttes just oma profiilile vastava töökoha, ta kas satub kohe sobivasse rolli, või siis liigub sinna aja jooksul. Tähtis on see, et on võimalus areneda.

Tiimide ühendamine ja käivitamine

Pangas toimunud muutused on olnud suured nii minu kui teiste töötajate jaoks, keda osakondade ümberstruktureerimised on puudutanud. Noore juhina oli minu jaoks suur väljakutse, kuidas saada erinevatest üksustest moodustatud uued tiimid üksteist usaldama ja toetama, ühtses taktis hingama. Kõigile ei ole muutused ühtmoodi kerged ja minu ülesanne oli välja mõelda, kuidas inimesi uutes kooslustes ühendada ja motiveerida, tekitada kindlustunne. Tundub, et sain sellega päris hästi hakkama, sest sama aasta lõpus hinnati mind „Aasta taustajõud“ tiitliga.

Mitmekesisus meeldib

Mulle väga meeldib, et mu töö on mitmekesine ja tihti tuleb tegeleda teemadega, millest hommikul ei olnud veel aimugi. Olen vaid üks inimene Holmis, aga tänu oma tööle saan kujundada ettevõtte nägu ja olla seeläbi osa millestki suuremast.

Võin jäädagi rääkima tiimist ja inimestest, kuid minu töö on ka juhtida kaardi kui toote arendamist. Peamised arendused sattusid Covidi aega, mis oli väga pingeline. Kuid saime hakkama ja tänu sellele saame nüüd klientidele pakkuda funktsionaalsust, mida kaardil varem ei olnud. Kindlasti oli ka tagasilööke, aga neist sai õppida ja lõpuks saime minu arvates peaaegu ideaalse toote ning klientidel on kasutada turvaline ja funktsionaalne krediitkaart. Samas, ega töö sellega lõppenud pole, pidevalt arendame ja täiustame kaarti edasi.

Aeg on väärtus nii kliendi kui töötaja jaoks

Meie ettevõttes mõistetakse aja olulisust. Valitseb arusaam, et toimetused peavad saama efektiivselt ja mugavalt tehtud. Seda nii kliendi kui töötajate perspektiivis. Pidevalt käib töö protsesside ja süsteemide edasi arendamisega. Kõik meie teenused on ju internetis, oleme nagu pank Sinu kodus, ja see peab väga mugav ja kiire olema. Töötajale on eriliselt sümpaatne, et Holmis austatakse üksteise aega, meie koosolekud mahuvad määratud ajaraami sisse ning tänu sellele on hea tööd planeerida. Info liigub tiimide vahel hästi, kõik on teadlikud oma eesmärkide täitmisest ja tulemustest.

Klientide tagasiside tähtsus

Klienditeeninduse töö eesmärk on kliente toetada ja nõustada. Püüame klientide jaoks väärtust luua ja lahendusi pakkuda. Olen õnnelik, kui seeläbi saame kliendile sära silmadesse tuua ja ta tunneb end hoituna. Oleme välja töötanud klientide tagasiside programmi, et oleksime kursis, kuidas nad meie tööd ja teenuseid hindavad. See info annab meile hindamatut sisendit, millest lähtume nii klienditeeninduse töös kui teenuste välja töötamise ja parendamise osas.

Loodus ja liikumine

Holmis on väga hinnatud sportlik ja tervislik eluviis, paljud tegelevad mõne spordialaga või siis harrastavad logistiliselt palju jalgsi liikuda. Üle kõige naudin ma looduses jalutamist, isegi oma lõunapausi kasutan Haapsalus mere ääres kõndimiseks. See maandab stressi ja hoiab aju värskena. Lisaks käin õhtuti jooksmas, mis väsitab ja aitab terve öö rahulikult magada, et hommikul olla jälle värske, puhanud ja energiat täis.

Oled finantsteenuse pakkuja Holm Bank AS kodulehel. Enne iga lepingu sõlmimist tutvu tingimustega ning vajadusel konsulteeri asjatundjaga.
© 2025. Holm Bank AS